miércoles, 23 de febrero de 2011

Del Francesc i la Vicky per l'Anna

Hola Ana,

Moltes felicitats!!! Benviguda al club de les cuarentañeras ( que o
cuarentonas ).

N´hem passat moltes.. algunes de molt divertides....a Salamanca cuidant tots
de la Maria, banyant-la a la pica de la cuina, buscant el seu coixí de dormir
quan li queia... D´altres no tant divertides, fent guàrdies de nit a
urgències a Palamós...passant nits de xerrera plorant juntes...

Quan em poso a pensar em venen moltes coses al cap.... recordo els teus 30,
banyant a la Maria i dient que seria de tú...
Cosint els "detallets" del bateig del Pau ( si podíem hi havia trompeta o
no..).
Quan vàreu arribar a casa i em vas "pillar" els pantalons d´embarassada del
Pau, menjant al club del pollo i demanant-vos que fóssiu els padrins del
Pau.
Grans caps d´any, nits de revetlla i castanyades (no podria imaginar-les
sense estar juntes). També hi ha hagut calçotades.. algunes tristes i moltes
alegres.

No em puc imaginar la nostra història sense vosaltres. Has sigut una gran
amiga. Hem estat juntes en els grans moments de les nostres vides i en
d´altres més baixos... m¨has cuidat quan m´ha fet falta i has sabut
escoltar quan et necessitava....

Ara estem en un gran moment... les coses ens van com volíem, tenim la vida
"encarrilada" i espero poguem disfrutar de les coses bones que ens vindran...
i si no fós així, jo sé que tindré una amiga amb qui contar sempre, igual
que tú em trobaràs a mí.

Saps que t´estimo moltíssim! Gràcies per ser la meva amiga!

Ah! I MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!!! QUE CELEBREM JUNTES ELS
50,60,70........!!!


Vic








No hay comentarios:

Publicar un comentario